Ny lista från Lillemor

01. Stänger du av mobilen när du sover?
Nej jag sover ju aldrig..

02. Vem såg dig senast naken?
Ja, gissa!

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Svintajta jeans med så hög midja så de nedersta revbenen var innan för linningen, typ Gul&Blå eller Puss&Kram, Träskor (på vintern med raggsockor i), tight T-shirt eller silkespolo, jeansjacka eller lång skinnkappa. Långt hår.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Alldeles säkert som Wenche Myhre.

05. Hur var du på dagis?
Jag gick inte på dagis, det fanns väl inte ens då. Lågstadiet var jag en duktig flicka, mellanstadiet lite tuffare men snäll, högstadiet en kaxig stencool brud.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Bra för de som är lata, jag sliter som ett djur, snabb och effektiv, men en pina för en del, eftersom jag bestämmer!!!! Annars blir det inte lika bra...hahahaha!

07. Har du celluliter?
NIX!!!

08. Biter du på naglarna?
Inte nervöst, men för att "rätta till" 
 

09. Har du något handikapp?
Haha jag ÄR ett handikapp

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Nähä....mina bröst är så perfekta som de bara kan bli!!!

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Suck...Gud är ingen människa.....

12. Svär du?
Ja hela tiden!

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Självklart!

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
öh...hur mäter man det? Tja...en 3:a kanske.

15. Tror du på utomjordningar?
Nej  inte utomjordingar som E.T Men nåt levande finns det nånstans....kanske

16.om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Fläskfile, pepparsås, ungstekta rotfrukter och sallad.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Filmjölk....men det är väl inte mat direkt. Musslor och ostron går fetbort.
 

18. Har du blivit arresterad?
Nej..

19. Ljuger du?
Nja...jo ibland...nödlögner och på skämt.

20. Har du kysst en polis?
Nej

21. Är du rädd för Securitasvakter.
Va???? Varför skulle jag vara rädd för dom?

22. Har du någonting att dölja?
Ja

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Hemnyckeln, lägenhetsnyckel, nyckel till morsan, till bakdörren, bilen.

24. Är du / har du varit gift?
Ja, för andra gången

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Ja.

26. Kan du laga cyklar?
Japp.....eller det beror väl på! Krånglar växlarna så slänger jag skiten!

27. Kan du fixa med bilar?
Ja, jag borde väl det. Jag är utbildad bilmekaniker.

28. Brukar du köra om?
Ja, jag kör om alla. Jag hatar att ligga bakom någon annan.

29. Kan du baka bröd?
Ja, bullar och matbröd. Kakor har jag inte tålamod till.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Men.........

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
Sex and the city.....nä....Hem till gården skulle nog passa mig...hahahahaha!


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hem tillgården hahhahaha då ä bäng du hihi . som svar på din fråga. nej det är lugnt. vi klarar oss. måns e lite bättre i halsen och febern, men är tät och hostig istället. men det är bättre- det orkar han med. jag e slut hahaha bara somnar vart jag än går. lite drygt. men vi har det bra ändå foten ikläm hihihi

ha de täbst.

2009-02-03 @ 18:35:38
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

goddagens



intressanta sanningar måste jag säga

ska jag sno listan eller ska jag inte...hmmm ja det gör jag

2009-02-03 @ 18:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0