Nygammal hobby!

Jag tar upp en gammal hobby istället! Det där med karlar var bara lite för komplicerat för mig! Nä, jag gör något som jag klarar av istället, även om det kommer att gå väldigt sakta idag. Ryggeländet är något bättre idag men inte bra, långt därifrån!
Här ska städas! En hobby som jag förr i tiden gillade men som nu varit eftersatt ett tag!
Jag sätter på lite go städmusik, Lady Gaga, och går igång!!!
Jag spelar högt så att min faster vaknar till liv också! Upp och hoppa nu faster Margareta!!!

Sätt på videon här och städa tillsammans med mig!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hon e asbra.. jag kan fixa skivan om du vill.. du vi..eller JAG.. hade gärna kommit och hämtat ljus och låtit nellie leka i snön lite. men måns e apdålig och orkade inte.. så det får bli en annan dag. men hela nästa vecka e vi super lediga.. då kanske nellie kommer och jagar katt i sin tratt hahahaha

ska du verkligen städa med den ryggen????????

jag vet att man ska röra på sig vid diskbråck men inte just när man har som ondast. äter du pillren ihop med ipren??? 3 ggr /dag ihop med mat.. ajsing bajsing om du slarvar hahahhaha ring sen om du vill ha paus i städningen. vi befinner oss till sängs idag..



kraam

2009-02-19 @ 09:30:15
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Inte bra att du fick ont av diskbråcket...aj,aj..

men måste det städas????

Jag går på sparlåga...gör bara det som är nödvändigt,måste ladda upp mina batterier till 1000..har en tuff jobbarhelg framför mig!

Skrattar åt dina hobbyhistorier..du ä för go du!!!



Kramen!

2009-02-19 @ 11:24:53
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Tesa

Nä..här ska inte städas...har en satans huvudvärk och det räcker för att däcka mig...

Elmiamässan är ju inte förrän i Oktober..klarar du dig så länge? Du får skaffa ATL så du kan hålla koll på bonneevenemangen som gårdsauktioner, LRF-möten o sånt

2009-02-19 @ 12:31:32
URL: http://tesa.tradgardsblogg.se
Postat av: monica schyman

haha, ska du leta efter kopojkar kolla Lands kontaktannonser!!! Låt bli städningen för jisse namn. Dansa till musiken istället. Bra mycket nyttigare och roligare hahaha

2009-02-19 @ 13:30:07
Postat av: maria

Hehehe....LRF-möte låter jättespännande!!!

2009-02-19 @ 13:31:49
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

men vad blir det?? LRF och lands kontaktannonser ?? hahahha gerrääj!! ja.. om du inte orkade städa med din rygg .. så inspirerade du mig så JAG fick städat i alla fall. städtanten e uppsagd. och nu e min kropp det med. hörs en annan dag. kraaaaam!!

2009-02-19 @ 15:11:41
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0