Till alla mina hjärtan!!!

Här får ni en videofilm musiksatt med mina för tillfället bästa favoritlåtar.
Först Erik de Van  och sen Tracey Chapman.
Filmen är ett hopplock av mina favoritmänniskor....och djur. Love you!!!



Jag tar en liten paus, men kommer igen som vanligt!!!
Ni vet att jag aldrig kommer att sluta blogga...*fniss*!
Jag behöver bara ta en liten break just nu.
Ha det så mysigt på alla hjärtans dag och var snälla mot varandra.......
........................Kramar er allihop!!!


PS. Glöm inte att fånga dagen!!! D.S


Kommentarer
Postat av: anette

ett STORT HJÄRTA TILL DIG....KRAMAR

2009-02-13 @ 10:03:49
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

ååå vilken fin film. vi älskar dig med!! du e en fin människa och en otrolig kompis. men läs inte för mkt av det jag skriver så det går dig åt huvudet hihi. ha en underbar helg. en underbar alla hjärtans dag. jag har inte visat måns inlägget för han skulle skjuta dig om han visste att du öppnat det för tidigt hahaha

mem ha det så bra det går. och ägna dig åt dig själv kraaaaaaaam!!

2009-02-13 @ 10:14:05
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Maria

Hehehe...jag ÄR redan mallig!!! Men säg gärna fler snälla saker....ingen av er har ju sagt hur SNYGG jag är än!!!!

Snygg är viktigare än snäll, det vet ni väl!!!!

Ha det så gött ni också!!!

2009-02-13 @ 10:18:16
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Millapilla

DU ÄR SNYGG MARIA ;) Och en otrolig människa. Skickar ett stort hjärta till dig. KRAM

Postat av: monica schyman

Många KRAMAR och varma HJÄRTAN till dig och din härliga familj. Hoppas helgen blir som du vill ha den! Tänker på dej...

2009-02-13 @ 13:46:19
Postat av: alexandra

Hej Snygga coola underbara Maria.Vi har ju inte din adress så vi kan skicka alla hjärtans kort till dig.Men Oskar hälsar o hoppas att Tomten kommer ihåg sin extra tomtemor på alla hjärtansdag.

krrrrrrrrrram

2009-02-13 @ 15:24:40
Postat av: Millapilla

Hej gumman! Hur är det? Jag skickar varma alla hjärtans kramar till er

Postat av: britten

ja du är snygg och du är fantastisk och ...jag hittar inte riktigt dom braiga orden.....här kommer en kram i alla fall från Holmträsk och kylan..från en lite knäpp ocj skröplig moffi från en lite knäppare björn och från en trötter britten..kram maria och tänker på dig

2009-02-14 @ 23:05:43
Postat av: vivan

Hej snygging!Underbara Maria som visar oss så fina bilder...det strömmar av kärlek i dem...av hela mitt Hjärta önskar jag att du fått en härlig Valentindag...Hjärtekramar till dig!

2009-02-15 @ 10:30:56
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: britten

on my mind

2009-02-15 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0