Total bloggämnesbrist

Jag kan inte sova. Jag har inget att göra och inget att blogga om.
Men något måste jag sysselsätta mig med, så ni får en fantastiskt rolig....eh...video som jag spelade in igår.
På spåret med Yrvette.  Vart startar resan och vart ska jag?


Suck....det är ju så DÅLIGT!!!! Hahahaha...men man får inte roligare än man gör sig!

Ett litet PM från Monica: Bygglov idag, hemma hos Karl-Petter som får ett nytt kök! Missa inte det!

Jaha...och vad ska jag säga nu då?  Näää.....ja har jämt itnö å säjje!
Jag går och gör ett försök att sova igen! Natti natti.....



Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi vilket kort program du leder,Maria...........

2009-02-24 @ 09:14:52
Postat av: maria

Japp, kort och enkelt!!! Jag ska skicka videon som ansökan som ny programledare. De gamla ska ju bytas ut nu. Jag tror jag får jobbet...hihi!

2009-02-24 @ 09:40:12
URL: http://yrvette.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

och svaret är åmål

2009-02-24 @ 12:08:27
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0