Under ytan.....

Planerna börjar ta form redan. Premiärspelning för Torgny Melins och Bengt-Hugos. Sibylla håller just på att filar lite på avtalet och lokalen är fixad. Vi börjar från botten och jobbar oss uppåt, så första spelningarna blir i Habibibs nomadtält. Perfekt! Jag ska bara ta med lite grön och vit-randig plast så det blir ett lite försvenskat nomadtält, typ "paviljong".

På dagarna snorklar vi! Vi struntar i bingon, det är för varmt för det i alla fall.
Här kommer reklamfilm 2. Snorkla i Sharm-el sheikh




***********************************************************************


Jag glömde berätta vad jag shoppade på nätet igår...hihi!
Jag hamnade på en sån där bad-taste-sida ,med massor av bra-att-ha -saker.
Självklart shoppade jag en del. Bl. a denna vägskylt...hehehe!  Visst är den bra???


Och något som jag och William kommer att ha stor behållning av. En pruttande penna!

Med flera olika pruttljud när man skriver med den! Härliga leksaker!!!

Idag har jag inte shoppat...inte varit utanför trappan, inte sovit sen....8-9 igår morse, ca 30 timmar sedan....
Det är så tråkigt så jag tror jag smäller av snart!!!

Jag måste hitta på något nu! Åka till Coop eller något annat spännande ställe...! Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0