I natt har jag pluggat elakheter!

Jag är för snäll! Jag får alltid(nästan) höra det. Men jag tycker inte alls att jag är snäll! Jag gick en kurs i elakhet och tentade sedan i ämnet.
Jag klarade tentan....men fick bara godkänt! Fan också...jag som ALLTID måste ha MVG om jag ska vara nöjd själv.
Det kanske är så då...jag ÄR för snäll....suck.


Härmed har Yrvette________________________

visat prov på gedigen kunskap och fått betyget

i

Farbror TorstensTM Kurs i Elakhet


Kursintyg utfärdat av:

Namnförtydligande:

Farbror TorstenTM
Professor i Okunskap och Mäster Rektor på Onkel Torstens Universität, www.FarbrorTorsten.com



Hos Farbror Torsten hittade jag denna restaurangskylt också. Restaurangen finns i Tyringe, Skåne....(fniss...internskämt!)
roliga bilder - Birger Pung


Anette: Söndagsmiddag där kanske???

Ja, den där Farbror Torsten är inte riktigt klok....hehe! Men alltid lär man sig något när man surfar runt på nätet om nätterna.

Kanske ska nämna något om Mello också:
Gårdagens deltävling var verkligen enkel att spå utgången av.
De fem som först plockades ut för vidare omröstning var ju glasklara.
När de sedan duellerade var det ju också helt givet. Lilla Molly och Snyggpojkarna var ju klart bäst......med ett litet eventuellt....de där med det långa konstiga namnet var också HELT ok!!! Nu gick de ju vidare till andra chansen, så jag var nöjd med det också.
BWO var alldeles för tama...och varför i hela friden hade han en bilmekoverall på sig?????? Och galningen Bard i ridhjälm....hehehe...vilken sköning! Undrar hur det ser ut i hans hjärna....kokainet har nog frätt bort en hel del där!!!!

Tidigare intervju med puckot Bard på turné i Sydamerika:

Intervjuaren berättar att han läst att artisten pratar öppet om droger, och frågar om det har givit honom problem.

- Bara problem att få tag på droger, säger artisten, och båda skrattar.  

- Bara för att man är öppen när det gäller droger betyder inte det att man är en pundare.

Vilken är hans favoritdrog, undrar intervjuaren.

- Jag har inget att dölja, min favoritdrog är förmodligen alkohol, eftersom jag kommer från Sverige. Men jag är rätt "fucked up" på kokain också. Jag gillar mitt kokain.

- Det sägs att kokainet är jättebra här i Colombia, fortsätter artisten.  

Artisten pratar obekymrat vidare om sina drogerfarenheter.

- Jag röker gräs också. Men jag är inte någon gräsrökare. Jag gör det med mina vänner, för att ha det kul.



Jaha....nu är klockan över 8.00 så nu är det legitimt att vara vaken. Nu kan jag äta frukost och sen försöka hitta på något vettigt att göra idag....
Vi får väl se vad det kan tänkas bli..... Vi hörs senare....ha det bra alla!!!

Kommentarer
Postat av: anette

hahaha den restaurangen har jag missat helt men så är ju min by väldigt stor oxå...går inte att hålla reda på alla hahah men absolut där ska jag luncha...



bard är en ....? jag vet inte riktigt vad han är...men inte riktigt som dom flesta hahah

2009-02-22 @ 08:53:59
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: britten

Nää Bard är nog lite !!!!märklig "!!!! på nåt vis...men jag tycker nog att deras musik är proffsig ...om man inte tittar på dom....sen var det väl katastrof i största allmänhet i går....Rickfors !! huuuuuuuu...han ger mig ångset och kalla kårar ..huvvvva....



du jag borde också gå den där kursen i snällhet eller inte snällhet ....är som en gammal kossa jag...

2009-02-22 @ 09:10:55
Postat av: Lillemor Lindqvist

nej bard e skön! jag ska rösta på honom i valet nästa gång.han ska ju "reformera om folkpartiet" hahaha låter toppen tycker jag. i löööv bard. han e lite som mig hihi

jag håller nog med dig i det mesta om melodifestivalen.. men att du behöver vara elak vet jag inte. det tycker jag ingen ska vara. sen får man inte vara snäll så man blir "dum mot sig själv" och bara gå med på allt heller..jag hoppas verkligen att dagen idag blir bättre än igår..

2009-02-22 @ 10:20:40
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: vivan

Skratt...fnizz...ha,ha,ha,...var får du allt ifrån!

Skönt med ett skratt på förmiddan..så jag slipper ha med dig i "sängen" för där är det fullt förut med gubbar och katter!!



Ha det så skönt SNÄLLA MARIA och söndagskramen!

2009-02-22 @ 11:14:38
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0