Uppdatering i tvättstugan!

Nu har Lillemor åkt och hämtat Nellie. Vilken pärs det var....ja inte att umgås två dygn med Lillemor, utan detta med Nellie menar jag så klart. Hoppas nu att allt läker fint och hon kan vara med många år till.

Nu ska jag ta tag i min tvättstuga. Nu har jag inte mycket kvar att sätta på mig, Lillemor fick låna det sista som var rent......nästan. Lite mer kläder har jag väl kanske....men det mesta ligger i lortkorgen.

Sen borde jag ta tag i resten av mitt hus så att det blir "färdigt" här någon gång.
Antagligen ska vi sälja huset nu och då kan ju inte halva mattan i hallen ligga uppriven (jag kollade efter trägolv en gång) sen måste jag måla garderoberna och insidan på ytterdörren, göra en uppfräschning av trappan med en strykning vit målarfärg.
Jag vill ju egentligen inte lämna detta ställe men....sånt är livet! Inte mycket man kan råda över alltid.

Jag ska börja med att leta lite snygga sommarbilder på Stubberudshaget för att sedan sammanställa dessa och sända till mäklaren. Mer kan jag inte göra nu.................

NÅGON SOM VILL KÖPA?

Kommentarer
Postat av: britten...

nä men käre tid.....har både skrattat och gråtit när jag uppdaterat mig här inne...så goa ni är både två..och så underbart att nellie klarade operationen,,,,,,kraaaaam

2009-02-11 @ 15:00:25
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: alexandra

ok Maria,ibland måste man göra saker man inte vill,då blir det en fin liten lgh för dig.kram

2009-02-11 @ 15:04:27
Postat av: Inger

Varför sälja detta vackra?????

2009-02-11 @ 17:23:34
URL: http://wwwnogg.se/bjären
Postat av: Cilla

Åhh så synd, men vilken lycka att jag hann med egna ögon se detta paradis på jorden!! Tyvärr så är det väl så i livet att ibland kanske man måste avstå från vissa glädjeämnen för att få vara med om andra glädje ämnen. Hoppas att det blir mycket lycka för er



kram

2009-02-11 @ 17:45:19
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: vivan

Nää,måste du det! Öppna ett skogscafe till sommaren,ta betalt av alla som kommer och kinesar och äter..du kommer att bli stormrik! kramen!

2009-02-11 @ 20:19:53
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: ems

what??!!

2009-02-11 @ 21:21:38
URL: http://ytk.blogg.se/
Postat av: Lojjan

Det skär i hjärtat när man tänker på att underbara Stöbberö kanske inte ska finnas kvar i ögorna... det är ju så otroligt fint, paradiset! Men jag förstår... orkar man inte så orkar man inte å då är det inte värt det!!! Kram Lojjan

2009-02-11 @ 22:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0