Traderaskojare, snuskgubbe och en smart Sunnebo.

NY! 2 ST BILJETTER TILL MELODIFESTIVALEN SCANDINAVIUM LÖRD 7 FEB blacksmoke670 kr (7) 09 feb 19:02

Hur tänkte han som lade ut den här auktionen då? Och hur tänkte den som bjöd på den? Auktionen går ut 2 dagar efter att  melodifestivalen har varit!!!!

-Äsch, jag köper biljetterna ändå! Det kvittar att melodifestivalen var för två dagar sedan....de kanske visar en repris.....?

Det verkar lite korkat! Men är man mellofreak så är man. Man kan ju skryta över att man fått tag på biljetter i alla fall. Kanske rama in dem och visa vännerna.

2 ST BILJETTER TILL MELODIFESTIVALEN SCANDINAVIUM LÖRD 7 FEB


***************************

Man sextrakasserade sos-alarm i Karlstad
Vad som fick den 59-årige mannen att ringa upp SOS Alarm i Karlstad 300 -3 50 gånger på 2 dagar och uttala en massa snuskigheter är ännu outrett. Men natten till lördagen slog polisen till mot mannen och beslagtog hans telefoner.

Men käre tid vilket hårt straff han fick!!! De beslogtog hans telefoner! Hade det inte varit bättre om de beslagtagit gubben istället?
Hur tänkte de?
-Nu du gubbe kan du inte ringa mer, nu har du ingen telefon!
För inte kan väl gubben vara så finurlig så att han går och köper en ny telefon?!
Ny NOKIA mobiltelefon i sin förpackning!
Kostar 1:- på Tradera.com just nu.

*************************************************

Smart Sunnebo?!?

Den unge mannen var påtagligt berusad och greps för grovt rattfylleri - men nekade blankt till anklagelserna.

I förhör uppgav han att den verklige föraren varit en 120 centimeter lång främling vid namn "Mållgan", som hade flytt platsen innan polisen anlände.

Eftersom motsatsen inte kunde bevisas friades ynglingen senare i tingsrätten.

Körkortet drogs in

Nu kräver den i dag 23-årige mannen ett skadestånd på drygt 100 000 ­kronor av Justitiekanslern - för det halvår han inte kunnat köra lastbil eftersom länsstyrelsen tillfälligt drog in hans körkort.

- Jag jobbar med att köra grus och har förlorat stor arbetsinkomst. Jag är oskyldig och utmålad som rattfyllo, säger han till Aftonbladet.


Hahahaha...nä det var ju Mållgan som körde!!!! Härligt!!! Bara en värmlänning kan komma på något så käckt!!!!
Nu hoppas jag poliserna har ögonen på den här Sunneynglingen så att han inte kör omkring på fler såna här Ligister som Mållgan. Alla vet väl vem Mållgan är? Alfons Åbergs låtsaskompis!

kräver skadestånd  Nu vill 23-åringen ha 100?000 kronor av J

Kommentarer
Postat av: Ewa

Heeej, Maria! Först idag såg jag din kommentar på min blogg. (rodnar och skäms lite) Den skrev du i januari, för nästan exakt en månad sedan. Hade det inte varit för att jag ringde en kompis, som också skrivit svar samma dag, och vars inlägg jag också missat, så hade jag heller inte sett ditt!

Puh, så omständig förklaring detta blev då.

Jo, jag har allt letat efter dig sen du helt plötsligt gick upp i rök, tyckte det vars å trist att inte kunna få läsa dina urbra inlägg.

Men - se där hur allt så småningom får sin klarhet.

Nu är jag i alla fall här, nu slipper du inte mina trogna läsarögon!

Har mycket att ta igen nu. Ska börja med det datum du nämnde i kommentaren....

Välsignade mänska, vad kul att du hörde av dig!

2009-02-07 @ 16:55:20
Postat av: britten

få se om jag är blogghäxan mot strömmen nu igen för jag gillade Ugglas..snälla snälla snälla ....kanonbra-....blir jag utesluten ur gänget nu

2009-02-07 @ 21:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0