Veckans affärer!

Olle Brozén Car toon

Objektsnr: 83785859
 
Högsta bud:3500 kr
 (Reservationspris uppnått)
Utropspris:1 kr
 
Högste budgivare:Matilda33(108)  
Antal bud:12 (Budhistorik)
Starttid:2 feb 19:46
Sluttid:9 feb 19:46
(4 dagar 7 tim)
Frakt:Ej angivet  

Olle Brozén Car toon


Kolla min auktion på tradera!!!! Folk är galna! Hur kan man bara vilja köpa den här stenfula bilen för 3.500:- Herregud...stackars folk som inte kan komma på vettigare saker att köpa om de nu måste shoppa!!!
Priset kanske inte stoppar där heller, det är ju 4 dagar kvar på auktionen!

Ja, inte gör det mig något!!!! Nån av er som vill bjuda på den "fina" bilen? Jag har en Bertil Vallien karaff ute på tradera också. Den är ännu inte uppe i reservationspriset, men det blir den nog snart. Den är uppe i 1.100:- nu men jag har satt reservationspriset till 2.700:-.
Här har ni den skitfula karaffen.
Metropolis Bertil Vallien Artist collection


**********************************************************
Över till något vettigare.
Som t.ex dagens lunch: 1 Meter choklad från Michelsen. Mums! 1 meter marsipanlimpa är aldrig fel!


Eller något annat vettigt som att prata i telefon med Lillemor i över 2 timmar tills vi båda var så kissnödiga så vi var TVUNGNA att avsluta samtalet!

Eller att jag suttit här i en timme nu och letat fulbilder som jag kan lägga ut här på bloggen. Vettigt?! Jajamen...det är viktigt att skämta och skoja så att alla blir glada...hahaha! då mår Yrvette/Maria bra!!!

Här kommer en fulis då........Anders And



Ha det så bra idag alla, nu ska jag sätta mig och vara lite konstnärligt kreativ, vi får se om det kan bli någon tavla idag. Jag känner mig inte så inspirerad, men jag gör ett försök ändå! Kram!




Kommentarer
Postat av: Inger

Det var häftiga saker du säljer, och hur är det med dej,verkar vara jobbigt. Nu har jag njutit av din trädgård du är ju för sjutton proffs, vilka bilder och den gula ängen med den gamla bänken, där skulle jag vilja sitta och njuta kommer gärna tillbaka för det gav mej inspiration.Men jag kom inte in där för att skriva kommentar, är jag dum eller.......... kram

2009-02-05 @ 14:06:47
URL: http://nogg.se/bjaeren
Postat av: Lillemor Lindqvist

haha heeelt sjukt.. min golf kostade mindre än den där hahahha ja men grattis !! du e ju rik ju hihi.. min inspiration tröt totalt, så det bidde inget haha lägger mig istället .ha en så bra dag det går

2009-02-05 @ 15:05:12
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: anette

EN METER CHOKLAD...det hade jag kunnat tänka mig nu meddetsamma...tack för tipset hahah

du inspirerade mig att lägga ut en massa på tradera...har nog nåt jag kan få nåt för!

2009-02-05 @ 15:51:15
URL: http://nettis69.blogg.se/
Postat av: Lillemor Lindqvist

måns blev asimpad av karaffen. -"har hon en karaff som ser ut som empire state building ???ascooolt !!!!!!!"hahahahahahaha

2009-02-05 @ 19:50:24
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0