Vågen ska välja...!

Ska jag åka till Lillemor idag eller ska jag stanna hemma och städa? Solen skiner så obarmhärtigt på allt damm och på alla skitiga fönster så jag BORDE stanna hemma och ta ett tag med lorten, men å andra sidan.....skiten är ju kvar i morgon också. Om jag åker till Lillemor så kanske jag får kladdkaka, men å andra sidan så kan jag ju få Måns smitta också! Om jag stannar hemma och städar så blir det ju fint här, men å andra sidan så...VEM SER DET? Magnus och M-eli skiter fullkomligt i om fönstren är grumliga av lort, men å andra sidan så trivs ju jag själv bättre om jag har det rent och fräscht.

Ja, så där är livet för oss vågar! Det är väl eb´n himla tur att vi är så kreativa också, annars skulle det nog inte bli mycket gjort! 

Nu har jag gjort mitt val! Jag åker till Dalsland och fikar med sjuklingarna! Hoppas det är lika fint väder där, så att jag kan få se hur skitigt Lillemor har det...hahaha! Då känns det bättre i min Lutherska själ! 

Ni får en film från vår morgon här i skogen!
Hej då på en stund.

 
 Ja, detta är ju ingen thriller precis...men mer spännande än så här är inte mitt liv just nu!!!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

välkommen..

2009-02-09 @ 12:31:31
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: CILLA

Verkligen bedövande vackert, även på vintern.. Här har det också kommit massor av snö, nu hoppas jag bara att det inte kommer mera, för nu vill jag ha VÅR!!!!

2009-02-09 @ 13:42:32
URL: http://cillaingelsson.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0