Semestersvenskar.....hahaha!

På onsdagar går det ett program på 4:an som heter Semestersvenskar. Det handlar om ett gäng reseledare som servar gäster på ett hotell i Thailand.

Jag såg första avsnittet men tyckte det var så gördåligt!!!
En äckelgubbe som hette Leffe hade en bar och Little Gerard spelade kung i Thailand och skröt om hur tonåsrflickorna svimmade när han visade sig...för 100 år sedan!!!!
Ett pensionärspar gick runt en hel dag och letade efter en affär...osv osv.

Inget program för mig. Helt värdelöst!!! Men Kjell gillade det. Han har följt alla avsnitt.
Igår såg han på skiten igen. Plötsligt hörde jag hur han började gapa och hojta...hahahahaha! Han skrek av skratt.
Jag var ju tvungen att kolla vad det var som var så roligt.

Jag trodde inte det var sant att det fanns så in i ....korkade människor!!!!!

Ett par kommer ner till reseledaren och klagar på att de har beställt dubbelrum och undrar var det ANDRA rummet är?
-På biljetten står det dubbelrum men vi har bara fått ett rum!
Hahahahaha...vilka sköningar va?
Att reseledaren orkade hålla sig fattar jag inte! Men han förklarade lugnt att det heter så när man får ett rum för två personer.
Paret fortsatte att tjöta: -Det borde heta dubbelsäng och inte dubbelrum iså fall!
De hade barn med sig och hade tänkt att få sova i eget rum...hahahaha..loser!

I fortsättningen kommer jag att sitta som kletad framför tv:n på onsdagar. Jag får väl gå ut och röka när den där äckel-leffe är i bild då. Han är verkligen min bild av hur en "ensam-man-åker-till-Thailand" ser ut. Vilken slisk!!! Hu...


När man tittar på detta program så blir man ännu mer övertygad om att inte åka till Thailand. jag hade denna inställning till resmålet innan vi åkte dit, samma inställning när jag kom hem också. 
Man kan ju undra varför jag åkte då...hahahaha! Jo, jag gör ALLT för min make!!! Och man ska testa allt.....!

Nu har jag testat Thailand...bin there, done that, I got the t-shirt!  


Kommentarer
Postat av: Lillemor Lindqvist

hahaha jag orkar inte ens kolla på programmet. kul att kanelen funkade -e ju lite billigare än majja typ..-hur e det idag? sover du eller rycker benen hejdlöst nu??

jag e typ klar! tadaaa! kom in och kika

2009-01-29 @ 14:03:12
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: britten

ja jag vågar knappt säga att jag håller med dig eftersom jag aldrig varit där..har aldrig haft någon längtan dit och enbart om jag blir bjuden till min kusins hus kommer jag att åka dit..men läser han detta så kommer jag nog knappast dit ...gör inget ..det finns såååå mycket annat jag vill göra ( säger hon som bara åker till Mallorca....nä det finns många trevliga resmål...vi funderar på Warchava och Istanbul i vår..men framför allt PPPPAAAAALLLLMMMMMMAAAAAA

2009-01-29 @ 14:40:13
Postat av: Lillemor Lindqvist

vad trist du är britt hahahaha jag tycker om palma som maria tycker om thailand. alla tycker olika. tror det är bättre att åka själv och ha en egen uppfattning.. alla har så olika sidor..

jag vill till marocko hihi

nog om det.



nu har jag rättat till

e det okej?

2009-01-29 @ 15:47:20
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: Cilla

Så ni håller på! Jag är bara glad om jag får åka nånstans!!

2009-01-29 @ 16:32:03
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill
Postat av: Daniel

Dubbelrum. heh. Ja alla e vi bönder innerst inne brukar mormor säga.

2009-01-29 @ 17:42:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anette

hallå--- FÅR JAG HÄNGA GARDINER IKVÄLL????

2009-01-29 @ 17:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0