Hem söta hem....

Det har varit en härlig semesterresa, men skönt att komma hem igen. Jag var sååå sliten nar jag kom till Åmål idag, så jag var alldeles fallfärdig.
Vaknade som vanligt vid 3-tiden på torsdag morgon, tog med kameran på en promenad, pallade lite citroner som jag smugglade ner i resväskan.......sen var det sol och bad tills bussen hämtade oss.
Tyvärr så hamnde vi mitt i strejken och fick vänta ett par timmar innan vi kom upp i luftrn. Drygt!

Träffade Elina, kompis till Jenny. Hon jobbar som reseledare där i Chania. Kul att träffa henne och se hur hon har det.

Flygresan var dretjobbig! Jag stod upp nästan hela tiden, men somnade till slut.....i en halvtimme ungefär.
Flygvärdinnan fick tårar i ögonen när jag berättade varför jag stod i gången och var ivägen hela tiden.
Konstigt att någon man inte känner alls, kan vara så medkännande, när inte ens en del nära fattar ett dugg av hur jag har det med mina jävla ben!
Tågresan mellan Helsingborg och Göteborg var likadan. Jag stod upp hela vägen. Det var helt omöjligt att sitta.
Sista etappen, den mellan Gbg och Åmål gick fint åtminstone, men då var jag ganska mör! Lillemor hämtade mig på stationen och bjöd på fika.

Sen äntligen hem till mitt lilla näste! ringde Ulf, öppnade resväskorna och sedan i säng. Då hade jag varit vaken 36 timmar!
Sov 1, 5 timmar, sen hem till Lillemor för att grilla. Så av de senaste 48 timmarna så har jag sovit ca 2 timmar! Dålig balans mellan vaken och sova!

Nu står jag här och bloggar på Lillemors lilla söta minidator. Solen har gått upp.....men att gå och lägga sig är ingen idé. Benen lever fan med mig!
Jag har MASSOR av fina bilder från Tjej-grillningen....hihihi! Skulle kunna ha dem i utpressningssyfte!

Nu orkar jag inte blogga mer.......det får bli  sängen nu.

************************************'''
Hoppsan...jag glömde visst publicera inlägget.....fniss.
Ja, vi var allt "goe i hövve. när vi gick och lade oss. Jag totalt övertrött och Lillemor som i vanliga fall inte dricker något, delade på ett par vinpavor och några likörglas.........och sjöng det allra vackraste vi kunde....tyckte vi då...hahaha!

Vi gjorde en del fruktansvärda avslöjanden om oss själva. Saker som vi inte ville att NÅGON ANNAN någonsin skulle få veta om oss. Lillemor har en älsklingsfavorit nummerett-låt som jag ALDRIG skulle avslöja för någon. Och jag kan förstå henne....jag skulle heller aldrig klara av att bli förknippad med denna skitlåt...hahahahahahahahaha!!


.



Nu vaknade Lillemor också.....bäst att skynda sig publicera nu då innan hon ser detta...hahahahaha!

Idag blir det en fiiin dag!!! Kanske lite ont i hårfästet....men det är det värt iså fall. Vi hade jättekul...hahahaha!


Kommentarer
Postat av: lillemor

jävla bra låt!!!!!!!!!!! gideup giddeup a ompapamama hahhahahahahahahah

jag har en fin inne hos mig tihi

2009-06-27 @ 10:18:46
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: lillemor

hahah jag har ont i magen av alla gapskratt hahhahahah

2009-06-27 @ 10:29:41
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0