27 år.......

.....för 21:a gången! Det är fan inte dåligt, men nu får jag nog se till att fylla 28 nästa gång! Jag borde kanske vara några år äldre än min son i alla fall.
Tack för gtattishälsningarna som damp in redan igår...fniss...det var några stycken som hörde av sig redan då. Tack Lillemor, Köttäva och Lisa!
Jag tog också ut födelsedagen i förskott! Jag köpte lite presenter till mig. Jag fick ett par trasiga stuprörsjeans med drapering längst ner. Det som är sååå snyggt till pumps! Till dem så köpte jag en top med tryck.....och så blev det en svart satinklänning med liten puffärm och grov dragkedja hela vägen, både tuff och gullig med andra ord....precis som jag hahahaha!

Idag ska jag till frissan. Funderade först på att färga håret svart och klippa mig i en riktigt stripig, punkig frisyr, men sen fegade jag ur. Jag ÄR ju blond!!! Jag passar inte i svart/mörkt/brunt/rött hår.....även om jag tycker det är kul att variera sig ibland! Nu ska jag vara blond! Påminn mig om jag kommer på andra tankar igen!

Livet här är ta mig tusan helt underbart!!!
Det stormar och viner......doftar hav och salt....det är sååå vackert! 
Människorna här är så vänliga. Igår när jag var runt i byn så blev jag lite förvånad. I ALLA affärer pratade och skojade de med mig! Det trodde jag inte! De borde vara trötta på alla jävla turister efter sommaren, men nej....de var så trevliga allihop. Eh...eller inte alla kanske...tjejen i bokhandeln var en riktig surkärring som verkligen hatade sitt jobb.......hon verkade vilja vara ifred med sina böcker......hon var såååå trist och "söndag" hahaha!

Det är inte i Bönhamn jag befinner mig, som Cilla undrade.
Cilla: Då hade jag väl bott hos dig din toka...hahaha!
Nej, jag är på den andra sidan, men platserna påminner nog mycket om varandra kan jag tro.

  

*************
GUD ÄR GOD!!!!
Igår sa jag att om Rammstein ska på turné snart så måste jag gå på den!
Jamen gissa då!!! I dagens Aftonblad står det: Rammstein till Globen 20:e februari!!!!!
Gissa en gång till då...vem kommer att stå där och gapa "Du hast" och rocka tills svetten sprutar?



Kommentarer
Postat av: Faster

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! kram

2009-10-08 @ 09:16:05
Postat av: monica schyman

GRATTIS!!!

Hoppas du får en härlig födelsedag och njut av höstvädret nu

Kramar från oss i Säffle

2009-10-08 @ 10:02:37
Postat av: Steffen

Ok, du fyller 27 før 21 gången. Då får væl jag gratta før andra gången. GRATTIS!!!!! (førsta gången var igår på facebook, tog fel på dag) Ses hos oss på lørdag!!!!

2009-10-08 @ 14:13:38
Postat av: vivan

grattiskramar till världens häftigaste blivande mormor!

ha en görbra dag!!!

2009-10-08 @ 16:26:27
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Tesa

Man får väl gratulera så jättemycket då..

Vilket sammanträffande att jag råkade läsa just idag då..har inte läst några bloggar på flera veckor

Hmm..och här har det hänt saker inbillar jag mig..Och det är väl snart dags för Jenny, eller...jag får nog se att hålla koll på dig lite bättre här nu...hehe

Hoppas du haft en ritkgt jäkla bra födelsedag..

Kram

/Tesa

2009-10-08 @ 21:33:26
URL: http://mittgamlahus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0