Inga sôving i natt.....

.....men jag sov ju hela söndagen så det är ok ändå!

Jag ska ju till doktorn idag...kanske han också läser min blogg som doktorskan i Kil gjorde.
Till farbror doktorn: Här kommer lite förhandsinfo innan läkarbesöket:

RLS - Medelålders kvinnor som lider av myrkrypningar i benen, så kallade restless legs, löper fördubblad risk att dö i förtid. Det visar en studie som Akademiska sjukhusets sömnutredning har gjort.– Det är den störda sömnen, brist på återhämtning och vila som gör att man får en fördubblad risk av dödlighet.
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=latestbroadcast&Id=3117&BroadcastDate=&IsBlock=
....ren tortyr kallar de detta i radion..... Jag skriver under på detta!


Ulcerös colit - Vanlig följdsjukdom, tjocktarmscancer.

Fibromyalgi - Åt helvete med hela kroppen och alla funktioner! ONT!!!

Reumatism - Inte lika illa som ovan....men åt samma håll.

Grava sömnstörningar- sömnapné. Ökad dödlighet, hjärtinfarkt.

Högt blodtryck - Risk för hjärtinfarkt.




Är det tillräckligt för att jag ska få hjälp???????



Kommentarer
Postat av: monica schyman

Nå vad sa doktorn?????

Trodde du skulle sova gôtt med nya nattsärken!!!! hahahaa

Kramar

2009-10-06 @ 14:34:21
Postat av: Faster

2009-10-06 @ 16:01:12
Postat av: Faster

Önskar av hela mitt hjärta att du får hjälp.Kram

2009-10-06 @ 16:02:54
Postat av: anette

Ja hur gick det....va de en bra doktor? fick du hjälp? blev du lyssnad på?

2009-10-06 @ 19:20:21
URL: http://nettis.blogg.se/
Postat av: Ebba

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-13 @ 02:07:04
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0