Shoppa....men va fan!

När jag HAR pengar, då finns det inget kul att shoppa! När jag är PANK, finns det hur mycket som helst!
När i hundan ska jag shoppa då!?

Här i denna lilla by finns det hur mycket snyggt som helst som jag MÅSTE HA!!!! Så please F.K....skynda på, annars kan det gå riktigt illa. Och en hysterisk Yrvette vill ju ingen ha...hehehe!

Det finns såååå mycket snygga stövlar och skor nu! Helt i min smak....men det finns en hel del galet råfullt också.

Vad tycks om dessa? Det ser ju ut som hon blivit lindad som en kinesiska! Herregud så fult!


Suck...men dessa är ju bara så underbara så man skulle kunna göra vad som helst för att äga dem!
OVERKNEE STÖVLAR

Sen finns det så mycket annat man MÅSTE HA också!

Inte lika kul, men nödvändig i vinterstormarna!



De här är kul....men så fula! I och för sig så finns det inga snygga moonboots, så då kan man ju lika gärna köpa dessa råfula....om man nu måste ha moonboots överhuvudtaget...och det måste jag ju...hahahaha!


För resten av pengarna...som jag inte har...ska jag köpa bäjbipryls för!
Nu är det bara en vecka kvar tills jag blir mormor!

MORMORS LILLE GRISBÄBIS::::KOM NU DÅ!!! Jag längtar så jag håller på att bli tokig!!! Jag är så nyfiken på vad det är för ny liten människa som ska komma! En ny liten människa som kommer att ta över mitt hjärta.
Ååå....nu grinar jag....*snor*


Vi hörs...kram alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

TREVLIG BLOGG DU HAR!

2010-08-11 @ 08:36:21
URL: http://gnuttis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0