Skönt avslappnad dag!

Så avslappnad så att jag t.o.m börjat virka!!! Jamen ge er med gapskrattet då!!!
Jorå..jag KAN virka! Ni trodde att jag bara röjde runt och levde fan va? FEL!!!
Jag är en mycket rekorderlig och lugn människa egentligen....hehe!
Eller typ nåt sånt...äsch..jag var tvungen att virka mig en schysst FBK-halsduk! De som finns i shoppen är så fula, så vad gör man?

Just idag behövde jag kanske ingen halsduk....de fick stryk med 8-0! Tur som fan att Frölunda också åkte på däng...!
Travet gick också åt helvete...2 rätt! Illa!
Frissan gick bättre däremot. Jag blev helnöjd! Hon tunnade ur min enorma lejonman rejält! Jag har ju så många hårstrån så de skulle kunna räcka till 2 huvuden!

En annan sak som kommer att chocka er: Jag ska börja träna på gym!!!!
Nu måste lösfläsket stramas åt lite...

Vad har hänt med Yrvette? Har hon blivit alldeles tossig eller?
Ingen kexchoklad??!
Börjat virka?!
Träna på gym?!
Inga galna ogenomtänkta stôlligheter överhuvudtaget??!!

Hjälp! Vad är det som händer? Ska hon plötsligt börja leka vuxen nu?
Hahahaha....ni som känner Yrvette vet att detta inte kommer att hålla särskilt länge. Hur skulle hon kunna klara det?
Hm...vad håller hon på med egentligen?

Har åldern kommit ifatt henne?
....eller är hon kär kanske???? Eller är det det hon INTE är......?

http://www.funpic.hu/files/pics/00036/00036992.jpg

S P Ä N N A N D E  F O R T S Ä T T N I N G ...............To be continue!

Kommentarer
Postat av: Annie

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 09:03:08
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0