Vårdcentraler i ett nötskal....

Det funkar inte alltid som det ska på en vårdcentral...suck!
De hade bytt min tid, men glömt att meddela mig det! Inte så lätt att veta...jag är ju ingen Saida precis.
Jag hade tid 14.15, men skulle ha varit där kl.09.00 istället. Bara att vrida tillbaka klockan då eller få ett psykbryt och gapa lite.
Jag valde psykbrytet!
Den snälla doktorn lovade att jobba över och träffa mig efter sin BVC-mottagning.

Doktorn:
Den mest fantastiska doktor jag träffat på EVER!!!!! Han lyssnade på mig! Han såg mig! Och jag tror ta mig fan han trodde på mig också!!!!!!
Nu fanns det inte så mycket han kunde göra på stört, VC i Kil hade naturligtvis inte skickat mina journaler! Hur svårt kan det vara????
Jag åkte hem och samlade ihop allt mitt material från F.K och det rara lilla meddelandet från galningen i Kil, åkte ner och lämnade det till honom. Jag återkommer med rapport när jag pratat med honom igen.

Nu befinner jag mig på "hemlig ort". Den är så hemlig så jag vet knappt själv vart jag är! Jag ska knyta på mig joggingskorna nu och ta mig en bergsklättrartur och kolla omgivningarna lite.
Det har stormat och regnat sen jag kom hit, men nu tittar solen fram lite i alla fall. 

 Ett paradis.......! Klippor och sjöbod på Smögen

Jag älskar klippor, hav och små sjöbodar! Här skulle jag LÄTT kunna bo!!!






Kommentarer
Postat av: anette

men va bra ....att han lyssnade och tog sig tid...bara att hålla tummarna för att fortsättningen blir bra

ha en go dag på hemlig ort

2009-10-07 @ 08:35:56
URL: http://nettis.blogg.se/
Postat av: lillemor

grattis på födelsedagen

2009-10-07 @ 08:51:10
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: lillemor

imorgon

2009-10-07 @ 09:07:23
URL: http://www.fibrolillemor.wordpress.com
Postat av: monica schyman

Skönt att det verka funka denna gången, hoppas att du får behålla honom ett tag!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag trajka ner till stan, vi får väl se om det blir årets sista tur, det har vi sagt i en månad nu (fniss)

Kramar var du nu än är

2009-10-07 @ 09:39:45
Postat av: Djävulen.

ja, vårdcentralen brukar aldrig ge en bra och riktig vård..

Postat av: jenny asplund

Du ska iallafall få en jättebra och rolig födelsedagspresent på lördag! :D

2009-10-07 @ 11:12:34
Postat av: cilla

Va??? är du i Bönhamn????

2009-10-07 @ 16:34:12
URL: http://cillnius.blogg.se/cillirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0